Citace podle ČSN ISO 690

Čírtek, Pavel a Kašík, Milan. Marketingová komunikace podniku s médii. I, (Základy tvorby psaných projevů). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008. 113 s. ISBN 978-80-7408-008-1.

Citace podle APA

Čírtek, P. (2008). Marketingová komunikace podniku s médii (Vyd. 1.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.

Styl Chicago

Čírtek, Pavel. Marketingová Komunikace Podniku S Médii. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008.

Citace podle MLA

Čírtek, Pavel. Marketingová Komunikace Podniku S Médii. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích