Citace podle ČSN ISO 690

Filipová, Veronika. Využitie marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Václav Stříteský.

Citace podle APA

Filipová, V., Stříteský, V., & Karlíková, S. (2009). Využitie marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh.

Styl Chicago

Filipová, Veronika, Václav Stříteský, and Silvie Karlíková. Využitie Marketingového Výskumu Pri Zavádzaní Nového Produktu Na Trh. 2009.

Citace podle MLA

Filipová, Veronika, Václav Stříteský, and Silvie Karlíková. Využitie Marketingového Výskumu Pri Zavádzaní Nového Produktu Na Trh. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích