Citace podle ČSN ISO 690

Kasperová, Andrea. Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s. Praha, 2009. Vedoucí práce Taťána Kozlová.

Citace podle APA

Kasperová, A., Kozlová, T., & Lusk, M. (2009). Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.

Styl Chicago

Kasperová, Andrea, Taťána Kozlová, and Matúš Lusk. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Společnosti RAMA BOHEMIA, A.s. 2009.

Citace podle MLA

Kasperová, Andrea, Taťána Kozlová, and Matúš Lusk. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Společnosti RAMA BOHEMIA, A.s. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích