Bendová, Denisa. Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let. Praha, 2022. Vedoucí práce Oldřich Vávra.
Citace podle APABendová, D., Vávra, O., & Černá, J. (2022). Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let.
Styl ChicagoBendová, Denisa, Oldřich Vávra, and Jitka Černá. Vliv Influencer Marketingu Na Instagramu Na Nákupní Chování Spotřebitelů Ve Věku 13 Až 18 Let. 2022.
Citace podle MLABendová, Denisa, Oldřich Vávra, and Jitka Černá. Vliv Influencer Marketingu Na Instagramu Na Nákupní Chování Spotřebitelů Ve Věku 13 Až 18 Let. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích