Citace podle ČSN ISO 690

Bílková, Karolína. Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele. Praha, 2022. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Bílková, K., Koudelka, J., & Zachová, M. (2022). Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele.

Styl Chicago

Bílková, Karolína, Jan Koudelka, and Magdaléna Zachová. Působení Podnětů Retro Marketingu Na Kupní Rozhodovací Proces Spotřebitele. 2022.

Citace podle MLA

Bílková, Karolína, Jan Koudelka, and Magdaléna Zachová. Působení Podnětů Retro Marketingu Na Kupní Rozhodovací Proces Spotřebitele. 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích