Citace podle ČSN ISO 690

Knotková, Kristína. Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam. Praha, 2022. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Knotková, K., Koudelka, J., & Zamazalová, M. (2022). Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam.

Styl Chicago

Knotková, Kristína, Jan Koudelka, and Marcela Zamazalová. Vplyv Tradičnosti a Folklóru Na Rozhodovanie Spotrebiteľa a Jeho Marketingový Význam. 2022.

Citace podle MLA

Knotková, Kristína, Jan Koudelka, and Marcela Zamazalová. Vplyv Tradičnosti a Folklóru Na Rozhodovanie Spotrebiteľa a Jeho Marketingový Význam. 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích