Knotková, Kristína. Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam. Praha, 2022. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APAKnotková, K., Koudelka, J., & Zamazalová, M. (2022). Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam.
Styl ChicagoKnotková, Kristína, Jan Koudelka, and Marcela Zamazalová. Vplyv Tradičnosti a Folklóru Na Rozhodovanie Spotrebiteľa a Jeho Marketingový Význam. 2022.
Citace podle MLAKnotková, Kristína, Jan Koudelka, and Marcela Zamazalová. Vplyv Tradičnosti a Folklóru Na Rozhodovanie Spotrebiteľa a Jeho Marketingový Význam. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích