Citace podle ČSN ISO 690

Colmenárez García, Anna Carolina. Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe. Praha, 2009. Vedoucí práce Petr Král.

Citace podle APA

Colmenárez García, A. C., Král, P., & Laschoberová, L. (2009). Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe.

Styl Chicago

Colmenárez García, Anna Carolina, Petr Král, and Libuše Laschoberová. Komparace Marketingové Strategie Společnosti Nestlé V České Republice a V Latinské Americe. 2009.

Citace podle MLA

Colmenárez García, Anna Carolina, Petr Král, and Libuše Laschoberová. Komparace Marketingové Strategie Společnosti Nestlé V České Republice a V Latinské Americe. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích