Colmenárez García, Anna Carolina. Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe. Praha, 2009. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAColmenárez García, A. C., Král, P., & Laschoberová, L. (2009). Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe.
Styl ChicagoColmenárez García, Anna Carolina, Petr Král, and Libuše Laschoberová. Komparace Marketingové Strategie Společnosti Nestlé V České Republice a V Latinské Americe. 2009.
Citace podle MLAColmenárez García, Anna Carolina, Petr Král, and Libuše Laschoberová. Komparace Marketingové Strategie Společnosti Nestlé V České Republice a V Latinské Americe. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích