Citace podle ČSN ISO 690

Hofmanová, Tereza. Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008. Praha, 2009. Vedoucí práce Petr Král.

Citace podle APA

Hofmanová, T., Král, P., & Tyl, O. (2009). Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008.

Styl Chicago

Hofmanová, Tereza, Petr Král, and Ondřej Tyl. Politický Marketing: Analýza Marketingové Strategie Baracka Obamy Před Prezidentskými Volbami 2008. 2009.

Citace podle MLA

Hofmanová, Tereza, Petr Král, and Ondřej Tyl. Politický Marketing: Analýza Marketingové Strategie Baracka Obamy Před Prezidentskými Volbami 2008. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích