Hofmanová, Tereza. Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008. Praha, 2009. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAHofmanová, T., Král, P., & Tyl, O. (2009). Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008.
Styl ChicagoHofmanová, Tereza, Petr Král, and Ondřej Tyl. Politický Marketing: Analýza Marketingové Strategie Baracka Obamy Před Prezidentskými Volbami 2008. 2009.
Citace podle MLAHofmanová, Tereza, Petr Král, and Ondřej Tyl. Politický Marketing: Analýza Marketingové Strategie Baracka Obamy Před Prezidentskými Volbami 2008. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích