Citace podle ČSN ISO 690

Derenčényiová, Lenka. Vplyv reklamy na image vybraných značiek spotrebných produktov. Praha, 2009. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Derenčényiová, L., Průša, P., & Zapletalová, Š. (2009). Vplyv reklamy na image vybraných značiek spotrebných produktov.

Styl Chicago

Derenčényiová, Lenka, Přemysl Průša, and Šárka Zapletalová. Vplyv Reklamy Na Image Vybraných Značiek Spotrebných Produktov. 2009.

Citace podle MLA

Derenčényiová, Lenka, Přemysl Průša, and Šárka Zapletalová. Vplyv Reklamy Na Image Vybraných Značiek Spotrebných Produktov. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích