Citace podle ČSN ISO 690

Sluková, Kristýna. Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda. Praha, 2009. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Sluková, K., Průša, P., & Zapletalová, Š. (2009). Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda.

Styl Chicago

Sluková, Kristýna, Přemysl Průša, and Šárka Zapletalová. Loajalita Zákazníka Retailingové Firmy Jako Konkurenční Výhoda. 2009.

Citace podle MLA

Sluková, Kristýna, Přemysl Průša, and Šárka Zapletalová. Loajalita Zákazníka Retailingové Firmy Jako Konkurenční Výhoda. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích