Pivná, Kristýna. Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAPivná, K., Zamykalová, M., & Dvořák, V. (2009). Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh.
Styl ChicagoPivná, Kristýna, Miroslava Zamykalová, and Václav Dvořák. Komunikační a Cenová Strategie Vybrané Firmy Při Zavádění Potravinových Doplňků Na Polský Trh. 2009.
Citace podle MLAPivná, Kristýna, Miroslava Zamykalová, and Václav Dvořák. Komunikační a Cenová Strategie Vybrané Firmy Při Zavádění Potravinových Doplňků Na Polský Trh. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích