Citace podle ČSN ISO 690

Pulščaková, Kateřina. Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje. Praha, 2009. Vedoucí práce Lenka Turnerová.

Citace podle APA

Pulščaková, K., Turnerová, L., & Khelerová, V. (2009). Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje.

Styl Chicago

Pulščaková, Kateřina, Lenka Turnerová, and Vladimíra Khelerová. Analýza účinnosti Reklamní Kampaně Produktu Přímého Prodeje. 2009.

Citace podle MLA

Pulščaková, Kateřina, Lenka Turnerová, and Vladimíra Khelerová. Analýza účinnosti Reklamní Kampaně Produktu Přímého Prodeje. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích