Doškářová, Pavlína. Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Jaroslav Halík.
Citace podle APADoškářová, P., Halík, J., & Smažilová, P. (2009). Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh.
Styl ChicagoDoškářová, Pavlína, Jaroslav Halík, and Petra Smažilová. Komunikační Strategie Při Zavedení Nového Produktu - Illy - Společnosti Coca Cola Na český Trh. 2009.
Citace podle MLADoškářová, Pavlína, Jaroslav Halík, and Petra Smažilová. Komunikační Strategie Při Zavedení Nového Produktu - Illy - Společnosti Coca Cola Na český Trh. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích