Citace podle ČSN ISO 690

Doškářová, Pavlína. Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Jaroslav Halík.

Citace podle APA

Doškářová, P., Halík, J., & Smažilová, P. (2009). Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh.

Styl Chicago

Doškářová, Pavlína, Jaroslav Halík, and Petra Smažilová. Komunikační Strategie Při Zavedení Nového Produktu - Illy - Společnosti Coca Cola Na český Trh. 2009.

Citace podle MLA

Doškářová, Pavlína, Jaroslav Halík, and Petra Smažilová. Komunikační Strategie Při Zavedení Nového Produktu - Illy - Společnosti Coca Cola Na český Trh. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích