Bačuvčík, Radim. Divadlo, filharmonie a studenti: mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí [CD-ROM]. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2008.
Bačuvčík, R. (2008). Divadlo, filharmonie a studenti: Mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí (1. vyd.). Zlín: VeRBuM.
Styl ChicagoBačuvčík, Radim. Divadlo, Filharmonie a Studenti: Mladí Lidé Jako Cílová Skupina Marketingu Kulturních Institucí. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2008.
Citace podle MLABačuvčík, Radim. Divadlo, Filharmonie a Studenti: Mladí Lidé Jako Cílová Skupina Marketingu Kulturních Institucí. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích