Citace podle ČSN ISO 690

Malá, Barbora. Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur. Praha, 2009. Vedoucí práce Zdenka Petrů.

Citace podle APA

Malá, B., Petrů, Z., & Houška, P. (2009). Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur.

Styl Chicago

Malá, Barbora, Zdenka Petrů, and Petr Houška. Věrnost Zákazníka Jako Konkurenční Nástroj Cestovních Kanceláří a Agentur. 2009.

Citace podle MLA

Malá, Barbora, Zdenka Petrů, and Petr Houška. Věrnost Zákazníka Jako Konkurenční Nástroj Cestovních Kanceláří a Agentur. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích