Citace podle ČSN ISO 690

Smolková, Barbora. Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh. Praha, 2007. Vedoucí práce Jana Přikrylová.

Citace podle APA

Smolková, B., Přikrylová, J., & Trešl, P. (2007). Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh.

Styl Chicago

Smolková, Barbora, Jana Přikrylová, and Petr Trešl. Analýza Mezinárodní Marketingové Kampaně Společnosti Hewlett - Packard a Její Adaptace Na český Trh. 2007.

Citace podle MLA

Smolková, Barbora, Jana Přikrylová, and Petr Trešl. Analýza Mezinárodní Marketingové Kampaně Společnosti Hewlett - Packard a Její Adaptace Na český Trh. 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích