Smolková, Barbora. Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh. Praha, 2007. Vedoucí práce Jana Přikrylová.
Citace podle APASmolková, B., Přikrylová, J., & Trešl, P. (2007). Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh.
Styl ChicagoSmolková, Barbora, Jana Přikrylová, and Petr Trešl. Analýza Mezinárodní Marketingové Kampaně Společnosti Hewlett - Packard a Její Adaptace Na český Trh. 2007.
Citace podle MLASmolková, Barbora, Jana Přikrylová, and Petr Trešl. Analýza Mezinárodní Marketingové Kampaně Společnosti Hewlett - Packard a Její Adaptace Na český Trh. 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích