Šmukařová, Kateřina. Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image. Praha, 2008. Vedoucí práce Milan Postler.
Citace podle APAŠmukařová, K., Postler, M., & Průša, P. (2008). Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image.
Styl ChicagoŠmukařová, Kateřina, Milan Postler, and Přemysl Průša. Vnímání Ceny Zákazníkem Vybraných Retailingových řetězců Ve Vztahu K Jejich Image. 2008.
Citace podle MLAŠmukařová, Kateřina, Milan Postler, and Přemysl Průša. Vnímání Ceny Zákazníkem Vybraných Retailingových řetězců Ve Vztahu K Jejich Image. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích