Černý, Tomáš. Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007. Praha, 2008. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APAČerný, T., Zamazalová, M., & Vávra, O. (2008). Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007.
Styl ChicagoČerný, Tomáš, Marcela Zamazalová, and Oldřich Vávra. Analýza Marketingového Mixu S Využitím Segmentovaného Přístupu Společnosti Simcar V.o.s. 2004 - 2007. 2008.
Citace podle MLAČerný, Tomáš, Marcela Zamazalová, and Oldřich Vávra. Analýza Marketingového Mixu S Využitím Segmentovaného Přístupu Společnosti Simcar V.o.s. 2004 - 2007. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích