Novotná, Olga. Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000. Praha, 2008. Vedoucí práce Alena Plášková.
Citace podle APANovotná, O., Plášková, A., & Skopal, J. (2008). Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000.
Styl ChicagoNovotná, Olga, Alena Plášková, and Jaroslav Skopal. Systém Managementu Kvality Z Pohledu Orientace Na Zákazníka V Souboru Mezinárodních Norem ISO 9000. 2008.
Citace podle MLANovotná, Olga, Alena Plášková, and Jaroslav Skopal. Systém Managementu Kvality Z Pohledu Orientace Na Zákazníka V Souboru Mezinárodních Norem ISO 9000. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích