Citace podle ČSN ISO 690

Novotná, Olga. Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000. Praha, 2008. Vedoucí práce Alena Plášková.

Citace podle APA

Novotná, O., Plášková, A., & Skopal, J. (2008). Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000.

Styl Chicago

Novotná, Olga, Alena Plášková, and Jaroslav Skopal. Systém Managementu Kvality Z Pohledu Orientace Na Zákazníka V Souboru Mezinárodních Norem ISO 9000. 2008.

Citace podle MLA

Novotná, Olga, Alena Plášková, and Jaroslav Skopal. Systém Managementu Kvality Z Pohledu Orientace Na Zákazníka V Souboru Mezinárodních Norem ISO 9000. 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích