Davídková, Veronika. Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s. Praha, 2009. Vedoucí práce Ondřej Hykš.
Citace podle APADavídková, V., Hykš, O., & Plášková, A. (2009). Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Styl ChicagoDavídková, Veronika, Ondřej Hykš, and Alena Plášková. Analýza Počtu Reklamací a Procesu Vyřizování Reklamací Ve Společnosti LASSELSBERGER, A.s. 2009.
Citace podle MLADavídková, Veronika, Ondřej Hykš, and Alena Plášková. Analýza Počtu Reklamací a Procesu Vyřizování Reklamací Ve Společnosti LASSELSBERGER, A.s. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích