Šašek, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky: (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. 115 s.
Šašek, M. (2010). Řízení vztahů se zákazníky: (jak uspět na trzích B2B) (Vyd. 1.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.
Styl ChicagoŠašek, Miloslav. Řízení Vztahů Se Zákazníky: (jak Uspět Na Trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
Citace podle MLAŠašek, Miloslav. Řízení Vztahů Se Zákazníky: (jak Uspět Na Trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích