Citace podle ČSN ISO 690

Šašek, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky: (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. 115 s. ISBN 978-80-7408-025-8.

Citace podle APA

Šašek, M. (2010). Řízení vztahů se zákazníky: (jak uspět na trzích B2B) (Vyd. 1.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.

Styl Chicago

Šašek, Miloslav. Řízení Vztahů Se Zákazníky: (jak Uspět Na Trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.

Citace podle MLA

Šašek, Miloslav. Řízení Vztahů Se Zákazníky: (jak Uspět Na Trzích B2B). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích