Citace podle ČSN ISO 690

Pešta, Martin. Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech. Praha, 2009. Vedoucí práce Daniel Spálenka.

Citace podle APA

Pešta, M., Spálenka, D., & Žebrák, M. (2009). Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech.

Styl Chicago

Pešta, Martin, Daniel Spálenka, and Miroslav Žebrák. Bariéry úspěšné Implementace a Chodu řízení Vztahů Se Zákazníky (CRM) V Logistických Společnostech. 2009.

Citace podle MLA

Pešta, Martin, Daniel Spálenka, and Miroslav Žebrák. Bariéry úspěšné Implementace a Chodu řízení Vztahů Se Zákazníky (CRM) V Logistických Společnostech. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích