Pešta, Martin. Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech. Praha, 2009. Vedoucí práce Daniel Spálenka.
Citace podle APAPešta, M., Spálenka, D., & Žebrák, M. (2009). Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech.
Styl ChicagoPešta, Martin, Daniel Spálenka, and Miroslav Žebrák. Bariéry úspěšné Implementace a Chodu řízení Vztahů Se Zákazníky (CRM) V Logistických Společnostech. 2009.
Citace podle MLAPešta, Martin, Daniel Spálenka, and Miroslav Žebrák. Bariéry úspěšné Implementace a Chodu řízení Vztahů Se Zákazníky (CRM) V Logistických Společnostech. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích