Koutná, Stanislava. Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích. Praha, 2009. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAKoutná, S., Král, P., & Vokáč, M. (2009). Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích.
Styl ChicagoKoutná, Stanislava, Petr Král, and Matěj Vokáč. Návrh Mezinárodní Marketingové Strategie Společnosti Akordeon Servis Na Vybraných Zahraničních Trzích. 2009.
Citace podle MLAKoutná, Stanislava, Petr Král, and Matěj Vokáč. Návrh Mezinárodní Marketingové Strategie Společnosti Akordeon Servis Na Vybraných Zahraničních Trzích. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích