Poledňáková, Lucia. Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAPoledňáková, L., Zamykalová, M., & Hnidák, J. (2009). Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh.
Styl ChicagoPoledňáková, Lucia, Miroslava Zamykalová, and Jakub Hnidák. Marketingová Stratégia Vybranej Spoločnosti Pri Uvedení Nového Výrobku Na Trh. 2009.
Citace podle MLAPoledňáková, Lucia, Miroslava Zamykalová, and Jakub Hnidák. Marketingová Stratégia Vybranej Spoločnosti Pri Uvedení Nového Výrobku Na Trh. 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích