Citace podle ČSN ISO 690

Poledňáková, Lucia. Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh. Praha, 2009. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.

Citace podle APA

Poledňáková, L., Zamykalová, M., & Hnidák, J. (2009). Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh.

Styl Chicago

Poledňáková, Lucia, Miroslava Zamykalová, and Jakub Hnidák. Marketingová Stratégia Vybranej Spoločnosti Pri Uvedení Nového Výrobku Na Trh. 2009.

Citace podle MLA

Poledňáková, Lucia, Miroslava Zamykalová, and Jakub Hnidák. Marketingová Stratégia Vybranej Spoločnosti Pri Uvedení Nového Výrobku Na Trh. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích