Citace podle ČSN ISO 690

Matušková, Anna. Politický marketing a české politické strany: volební kampaně v roce 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010. 174 s. Monografie; sv. 32. ISBN 978-80-210-5169-0.

Citace podle APA

Matušková, A. (2010). Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 (1. vyd.). Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav.

Styl Chicago

Matušková, Anna. Politický Marketing a české Politické Strany: Volební Kampaně V Roce 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010.

Citace podle MLA

Matušková, Anna. Politický Marketing a české Politické Strany: Volební Kampaně V Roce 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích