Tesař, Pavel. Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci. Praha, 2010. Vedoucí práce Ondřej Hykš.
Citace podle APATesař, P., Hykš, O., & Malý, J. (2010). Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci.
Styl ChicagoTesař, Pavel, Ondřej Hykš, and Jan Malý. Analýza Procesu Reklamace a Implementace Nástrojů řízení a Zvyšování Kvality Ve Vybrané Organizaci. 2010.
Citace podle MLATesař, Pavel, Ondřej Hykš, and Jan Malý. Analýza Procesu Reklamace a Implementace Nástrojů řízení a Zvyšování Kvality Ve Vybrané Organizaci. 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích