Citace podle ČSN ISO 690

Tesař, Pavel. Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci. Praha, 2010. Vedoucí práce Ondřej Hykš.

Citace podle APA

Tesař, P., Hykš, O., & Malý, J. (2010). Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci.

Styl Chicago

Tesař, Pavel, Ondřej Hykš, and Jan Malý. Analýza Procesu Reklamace a Implementace Nástrojů řízení a Zvyšování Kvality Ve Vybrané Organizaci. 2010.

Citace podle MLA

Tesař, Pavel, Ondřej Hykš, and Jan Malý. Analýza Procesu Reklamace a Implementace Nástrojů řízení a Zvyšování Kvality Ve Vybrané Organizaci. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích