Sedlačíková, Alena. Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem. Praha, 2010. Vedoucí práce Miroslav Žebrák.
Citace podle APASedlačíková, A., Žebrák, M., & Lorenc, M. (2010). Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem.
Styl ChicagoSedlačíková, Alena, Miroslav Žebrák, and Miroslav Lorenc. Řízení Marketingových Kampaní a Využití Nových Forem Komunikace Ve Vztahu Se Zákazníkem. 2010.
Citace podle MLASedlačíková, Alena, Miroslav Žebrák, and Miroslav Lorenc. Řízení Marketingových Kampaní a Využití Nových Forem Komunikace Ve Vztahu Se Zákazníkem. 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích