Citace podle ČSN ISO 690

Sedlačíková, Alena. Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem. Praha, 2010. Vedoucí práce Miroslav Žebrák.

Citace podle APA

Sedlačíková, A., Žebrák, M., & Lorenc, M. (2010). Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem.

Styl Chicago

Sedlačíková, Alena, Miroslav Žebrák, and Miroslav Lorenc. Řízení Marketingových Kampaní a Využití Nových Forem Komunikace Ve Vztahu Se Zákazníkem. 2010.

Citace podle MLA

Sedlačíková, Alena, Miroslav Žebrák, and Miroslav Lorenc. Řízení Marketingových Kampaní a Využití Nových Forem Komunikace Ve Vztahu Se Zákazníkem. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích