Citace podle ČSN ISO 690

Černý, Jakub. Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy. Praha, 2009. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Černý, J., Kincl, T., & Přibil, J. (2009). Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy.

Styl Chicago

Černý, Jakub, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Role Pay-per-Click Internetové Reklamní Kampaně V Marketingových Aktivitách Firmy. 2009.

Citace podle MLA

Černý, Jakub, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Role Pay-per-Click Internetové Reklamní Kampaně V Marketingových Aktivitách Firmy. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích