Citace podle ČSN ISO 690

Casson, Herbert Newton. Tři knihy typů: pro lepší reklamu - pro větší výkonnost - pro lepší prodej. Praha: Sfinx, 1927. 441 s. Knihovna Merkur; sv. 2.

Citace podle APA

Casson, H. N., Král, F., & Vorel, J. (1927). Tři knihy typů: Pro lepší reklamu - pro větší výkonnost - pro lepší prodej. Praha: Sfinx : Bohumil Janda.

Styl Chicago

Casson, Herbert Newton, František Král, and Josef Vorel. Tři Knihy Typů: Pro Lepší Reklamu - Pro Větší Výkonnost - Pro Lepší Prodej. Praha: Sfinx : Bohumil Janda, 1927.

Citace podle MLA

Casson, Herbert Newton, František Král, and Josef Vorel. Tři Knihy Typů: Pro Lepší Reklamu - Pro Větší Výkonnost - Pro Lepší Prodej. Praha: Sfinx : Bohumil Janda, 1927.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích