Citace podle ČSN ISO 690

Fimbingerová, Kateřina. Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů. Praha, 2010. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Fimbingerová, K., Koudelka, J., & Hubinková, Z. (2010). Marketingový význam rozdílů ve spotřebním chování žen a mužů.

Styl Chicago

Fimbingerová, Kateřina, Jan Koudelka, and Zuzana Hubinková. Marketingový Význam Rozdílů Ve Spotřebním Chování žen a Mužů. 2010.

Citace podle MLA

Fimbingerová, Kateřina, Jan Koudelka, and Zuzana Hubinková. Marketingový Význam Rozdílů Ve Spotřebním Chování žen a Mužů. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích