Citace podle ČSN ISO 690

Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.

Citace podle APA

Vysekalová, J. (2010). Reklama: Jak dělat reklamu (3., aktualiz. a dopl. vyd.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Vysekalová, Jitka. Reklama: Jak Dělat Reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010.

Citace podle MLA

Vysekalová, Jitka. Reklama: Jak Dělat Reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích