Citace podle ČSN ISO 690

Does marketing need reform?: fresh perspectives on the future [online]. Armonk, N.Y.: M.E. Sharpe, ©2006 [cit. 2025-06-23]. Dostupné z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=1968861.

Citace podle APA

Sheth, J. N., & Sisodia, R. (2006). Does marketing need reform?: Fresh perspectives on the future. Armonk, N.Y.: M.E. Sharpe.

Styl Chicago

Sheth, Jagdish N., and Rajendra Sisodia. Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives On the Future. Armonk, N.Y.: M.E. Sharpe, 2006.

Citace podle MLA

Sheth, Jagdish N., and Rajendra Sisodia. Does Marketing Need Reform?: Fresh Perspectives On the Future. Armonk, N.Y.: M.E. Sharpe, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích