Holá, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. vi, 317 s.
Holá, J. (2011). Jak zlepšit interní komunikaci: Vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoHolá, Jana. Jak Zlepšit Interní Komunikaci: Vyhněte Se Zbytečným škodám, Odchodu Zaměstnanců a Ztrátě Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Citace podle MLAHolá, Jana. Jak Zlepšit Interní Komunikaci: Vyhněte Se Zbytečným škodám, Odchodu Zaměstnanců a Ztrátě Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích