Citace podle ČSN ISO 690

Holá, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.

Citace podle APA

Holá, J. (2011). Jak zlepšit interní komunikaci: Vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Holá, Jana. Jak Zlepšit Interní Komunikaci: Vyhněte Se Zbytečným škodám, Odchodu Zaměstnanců a Ztrátě Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Citace podle MLA

Holá, Jana. Jak Zlepšit Interní Komunikaci: Vyhněte Se Zbytečným škodám, Odchodu Zaměstnanců a Ztrátě Zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích