Citace podle ČSN ISO 690

Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín: Verbum, 2010. 318 s. ISBN 978-80-904273-3-4.

Citace podle APA

Horňák, P. (2010). Reklama: Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie (Vyd. 1.). Zlín: Verbum.

Styl Chicago

Horňák, Pavel. Reklama: Teoreticko-historické Aspekty Reklamy a Marketingovej Komunikácie. Vyd. 1. Zlín: Verbum, 2010.

Citace podle MLA

Horňák, Pavel. Reklama: Teoreticko-historické Aspekty Reklamy a Marketingovej Komunikácie. Vyd. 1. Zlín: Verbum, 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích