Pilný, Jaroslav a Barták, Miroslav. Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010. 60 s.
Pilný, J. (2010). Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing (Vyd. 1.). Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Styl ChicagoPilný, Jaroslav. Atributy Bakalářské Práce Pro Obor Obchod a Marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010.
Citace podle MLAPilný, Jaroslav. Atributy Bakalářské Práce Pro Obor Obchod a Marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích