Citace podle ČSN ISO 690

Pilný, Jaroslav a Barták, Miroslav. Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010. 60 s. ISBN 978-80-7414-248-2.

Citace podle APA

Pilný, J. (2010). Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing (Vyd. 1.). Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem.

Styl Chicago

Pilný, Jaroslav. Atributy Bakalářské Práce Pro Obor Obchod a Marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010.

Citace podle MLA

Pilný, Jaroslav. Atributy Bakalářské Práce Pro Obor Obchod a Marketing. Vyd. 1. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích