Citace podle ČSN ISO 690

Obbelode, Nina. Analyzing word of mouth in the Web 2.0 for product related marketing research: useful implementation or unnecessary practice?. 1. Aufl. München: GRIN Verlag, 2009. 100, xvi s. ISBN 978-3-640-47002-0.

Citace podle APA

Obbelode, N. (2009). Analyzing word of mouth in the Web 2.0 for product related marketing research: Useful implementation or unnecessary practice? (1. Aufl.). München: GRIN Verlag.

Styl Chicago

Obbelode, Nina. Analyzing Word of Mouth in the Web 2.0 for Product Related Marketing Research: Useful Implementation or Unnecessary Practice? 1. Aufl. München: GRIN Verlag, 2009.

Citace podle MLA

Obbelode, Nina. Analyzing Word of Mouth in the Web 2.0 for Product Related Marketing Research: Useful Implementation or Unnecessary Practice? 1. Aufl. München: GRIN Verlag, 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích