Citace podle ČSN ISO 690

Janda, Jakub. Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s. Praha, 2010. Vedoucí práce Milan Postler.

Citace podle APA

Janda, J., Postler, M., & Mikulková, K. (2010). Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.

Styl Chicago

Janda, Jakub, Milan Postler, and Kateřina Mikulková. Tvorba Komunikační Kampaně V Době Finanční Krize Na Příkladu Spol. Vodafone Czech Republic A.s. 2010.

Citace podle MLA

Janda, Jakub, Milan Postler, and Kateřina Mikulková. Tvorba Komunikační Kampaně V Době Finanční Krize Na Příkladu Spol. Vodafone Czech Republic A.s. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích