Janda, Jakub. Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s. Praha, 2010. Vedoucí práce Milan Postler.
Citace podle APAJanda, J., Postler, M., & Mikulková, K. (2010). Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Styl ChicagoJanda, Jakub, Milan Postler, and Kateřina Mikulková. Tvorba Komunikační Kampaně V Době Finanční Krize Na Příkladu Spol. Vodafone Czech Republic A.s. 2010.
Citace podle MLAJanda, Jakub, Milan Postler, and Kateřina Mikulková. Tvorba Komunikační Kampaně V Době Finanční Krize Na Příkladu Spol. Vodafone Czech Republic A.s. 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích