Citace podle ČSN ISO 690

Shatova, Mariya. Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace. Praha, 2011. Vedoucí práce Dagmar Skokanová.

Citace podle APA

Shatova, M., Skokanová, D., & Magdyčanská, R. (2011). Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace.

Styl Chicago

Shatova, Mariya, Dagmar Skokanová, and Radmila Magdyčanská. Budování Věrnostrních Programů Jako Nástroj Marketingové Komunikace. 2011.

Citace podle MLA

Shatova, Mariya, Dagmar Skokanová, and Radmila Magdyčanská. Budování Věrnostrních Programů Jako Nástroj Marketingové Komunikace. 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích