Citace podle ČSN ISO 690

Skokanová, Dagmar. Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu. Praha, 2010. Vedoucí práce Jana Boučková.

Citace podle APA

Skokanová, D., Boučková, J., & Souček, Z. (2010). Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu.

Styl Chicago

Skokanová, Dagmar, Jana Boučková, and Zdeněk Souček. Marketingový Význam Body Image: Komparace Vnímání Body Image V Americkém a čínském Kulturním Prostředí Na Vybraném Segmentu. 2010.

Citace podle MLA

Skokanová, Dagmar, Jana Boučková, and Zdeněk Souček. Marketingový Význam Body Image: Komparace Vnímání Body Image V Americkém a čínském Kulturním Prostředí Na Vybraném Segmentu. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích