Skokanová, Dagmar. Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu. Praha, 2010. Vedoucí práce Jana Boučková.
Citace podle APASkokanová, D., Boučková, J., & Souček, Z. (2010). Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu.
Styl ChicagoSkokanová, Dagmar, Jana Boučková, and Zdeněk Souček. Marketingový Význam Body Image: Komparace Vnímání Body Image V Americkém a čínském Kulturním Prostředí Na Vybraném Segmentu. 2010.
Citace podle MLASkokanová, Dagmar, Jana Boučková, and Zdeněk Souček. Marketingový Význam Body Image: Komparace Vnímání Body Image V Americkém a čínském Kulturním Prostředí Na Vybraném Segmentu. 2010.
Více o citacích