Citace podle ČSN ISO 690

Levinson, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011. 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.

Citace podle APA

Levinson, J. C., & Schürerová, L. (2011). Guerilla marketing: Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing (Vyd. 2.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Levinson, Jay Conrad, and Lucie Schürerová. Guerilla Marketing: Nejúčinnější a Finančně Nenáročný Marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011.

Citace podle MLA

Levinson, Jay Conrad, and Lucie Schürerová. Guerilla Marketing: Nejúčinnější a Finančně Nenáročný Marketing. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích