Rumpel, Petr a kol. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011. 244 s.
Rumpel, P. (2011). Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.
Styl ChicagoRumpel, Petr. Komplexní Regionální Marketing Periferního Rurálního Regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011.
Citace podle MLARumpel, Petr. Komplexní Regionální Marketing Periferního Rurálního Regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích