Citace podle ČSN ISO 690

Rumpel, Petr a kol. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011. 244 s. ISBN 978-80-7380-320-9.

Citace podle APA

Rumpel, P. (2011). Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk.

Styl Chicago

Rumpel, Petr. Komplexní Regionální Marketing Periferního Rurálního Regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011.

Citace podle MLA

Rumpel, Petr. Komplexní Regionální Marketing Periferního Rurálního Regionu Jesenicko. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích