Joura, Vítězslav. Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin. Praha, 2011. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.
Citace podle APAJoura, V., Chalupský, V., & Koráb, V. (2011). Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin.
Styl ChicagoJoura, Vítězslav, Vladimír Chalupský, and Vojtěch Koráb. Marketingové Strategie a Jejich Aplikace Na českém Trhu Stavebních Produktů Se Zaměřením Na Kupní Chování Na Trhu Střešních Krytin. 2011.
Citace podle MLAJoura, Vítězslav, Vladimír Chalupský, and Vojtěch Koráb. Marketingové Strategie a Jejich Aplikace Na českém Trhu Stavebních Produktů Se Zaměřením Na Kupní Chování Na Trhu Střešních Krytin. 2011.
Více o citacích