Citace podle ČSN ISO 690

Joura, Vítězslav. Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin. Praha, 2011. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.

Citace podle APA

Joura, V., Chalupský, V., & Koráb, V. (2011). Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin.

Styl Chicago

Joura, Vítězslav, Vladimír Chalupský, and Vojtěch Koráb. Marketingové Strategie a Jejich Aplikace Na českém Trhu Stavebních Produktů Se Zaměřením Na Kupní Chování Na Trhu Střešních Krytin. 2011.

Citace podle MLA

Joura, Vítězslav, Vladimír Chalupský, and Vojtěch Koráb. Marketingové Strategie a Jejich Aplikace Na českém Trhu Stavebních Produktů Se Zaměřením Na Kupní Chování Na Trhu Střešních Krytin. 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích