Citace podle ČSN ISO 690

Pavlík, Michal. Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů. Praha, 2011. Vedoucí práce Oldřich Vávra.

Citace podle APA

Pavlík, M., Vávra, O., & Torová, K. (2011). Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů.

Styl Chicago

Pavlík, Michal, Oldřich Vávra, and Kateřina Torová. Analýza Marketingového Mixu Leteckých Společností V Kontextu Rozvoje Nízkonákladových Operátorů. 2011.

Citace podle MLA

Pavlík, Michal, Oldřich Vávra, and Kateřina Torová. Analýza Marketingového Mixu Leteckých Společností V Kontextu Rozvoje Nízkonákladových Operátorů. 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích