Pavlík, Michal. Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů. Praha, 2011. Vedoucí práce Oldřich Vávra.
Citace podle APAPavlík, M., Vávra, O., & Torová, K. (2011). Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů.
Styl ChicagoPavlík, Michal, Oldřich Vávra, and Kateřina Torová. Analýza Marketingového Mixu Leteckých Společností V Kontextu Rozvoje Nízkonákladových Operátorů. 2011.
Citace podle MLAPavlík, Michal, Oldřich Vávra, and Kateřina Torová. Analýza Marketingového Mixu Leteckých Společností V Kontextu Rozvoje Nízkonákladových Operátorů. 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích