Tomandl, Jan. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 296 s.
Tomandl, J. (2011). Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoTomandl, Jan. Jak účinně Oslovit Média: Media Relations V Podnikání, Správě, Kultuře I Neziskovém Sektoru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Citace podle MLATomandl, Jan. Jak účinně Oslovit Média: Media Relations V Podnikání, Správě, Kultuře I Neziskovém Sektoru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích