Palatková, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. 208 s.
Palatková, M. (2011). Marketingový management destinací: Strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Styl ChicagoPalatková, Monika. Marketingový Management Destinací: Strategický a Taktický Marketing Destinace Turismu, Systém Marketingového řízení Destinace a Jeho Financování, řízení Kvality V Destinaci a Informační Systém Destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.
Citace podle MLAPalatková, Monika. Marketingový Management Destinací: Strategický a Taktický Marketing Destinace Turismu, Systém Marketingového řízení Destinace a Jeho Financování, řízení Kvality V Destinaci a Informační Systém Destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.
Více o citacích