Citace podle ČSN ISO 690

Palatková, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. 208 s. ISBN 978-80-247-3749-2.

Citace podle APA

Palatková, M. (2011). Marketingový management destinací: Strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Palatková, Monika. Marketingový Management Destinací: Strategický a Taktický Marketing Destinace Turismu, Systém Marketingového řízení Destinace a Jeho Financování, řízení Kvality V Destinaci a Informační Systém Destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.

Citace podle MLA

Palatková, Monika. Marketingový Management Destinací: Strategický a Taktický Marketing Destinace Turismu, Systém Marketingového řízení Destinace a Jeho Financování, řízení Kvality V Destinaci a Informační Systém Destinace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích