Citace podle ČSN ISO 690

Healey, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9.

Citace podle APA

Healey, M., & Goliaš, M. (2011). Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Healey, Matthew, and Marcel Goliaš. Design Loga: Analýza úspěchu 300+ Mezinárodních Značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Citace podle MLA

Healey, Matthew, and Marcel Goliaš. Design Loga: Analýza úspěchu 300+ Mezinárodních Značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích