Citace podle ČSN ISO 690

Štědroň, Bohumír et al. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. 195 s. ISBN 978-80-7357-690-5.

Citace podle APA

Štědroň, B. (2011). Mezinárodní marketing a informační technologie: Vybrané kapitoly (Vyd. 1.). Praha: Wolters Kluwer Česká republika.

Styl Chicago

Štědroň, Bohumír. Mezinárodní Marketing a Informační Technologie: Vybrané Kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011.

Citace podle MLA

Štědroň, Bohumír. Mezinárodní Marketing a Informační Technologie: Vybrané Kapitoly. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích