The fundamentals of marketing

Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Russell, Edward (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:angličtina
ISBN:978-2-940373-72-7
Rok: Lausanne : AVA Academia, c2010
Edice:AVA Academia series
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
J. Hradec KM A 9770-V1 658.8RUS na dislokovaném Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F210063a 658.8RUS na dislokovaném Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F210063b 658.8RUS na dislokovaném Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F210063c 658.8RUS na dislokovaném Dostupné
Katedra marketingu (F3-KMG) F210063g 658.8RUS na dislokovaném Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F210063d 658.8RUS na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F210063e 658.8RUS na 1 měsíc Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F210063f 658.8RUS na 1 měsíc Dostupné
Studovna Žižkov F210063 658.8RUS prezenční Dostupné