Du Plessis, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 256 s.
Du Plessis, E., & Fadrný, J. (2011). Jak zákazník vnímá značku: Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoDu Plessis, Erik, and Jiří Fadrný. Jak Zákazník Vnímá Značku: Nahlédněte S Pomocí Neurovědy Do Hlav Spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Citace podle MLADu Plessis, Erik, and Jiří Fadrný. Jak Zákazník Vnímá Značku: Nahlédněte S Pomocí Neurovědy Do Hlav Spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích