Citace podle ČSN ISO 690

Du Plessis, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.

Citace podle APA

Du Plessis, E., & Fadrný, J. (2011). Jak zákazník vnímá značku: Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.

Styl Chicago

Du Plessis, Erik, and Jiří Fadrný. Jak Zákazník Vnímá Značku: Nahlédněte S Pomocí Neurovědy Do Hlav Spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Citace podle MLA

Du Plessis, Erik, and Jiří Fadrný. Jak Zákazník Vnímá Značku: Nahlédněte S Pomocí Neurovědy Do Hlav Spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích