Citace podle ČSN ISO 690

Kramoliš, Jan. Pokročilá forma E-marketingového výzkumu = E-marketing research using advanced e-form: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 30 s. Teze disertační práce = Doctoral thesis summary. ISBN 978-80-7454-053-0.

Citace podle APA

Kramoliš, J. (2011). Pokročilá forma E-marketingového výzkumu =: E-marketing research using advanced e-form : teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.

Styl Chicago

Kramoliš, Jan. Pokročilá Forma E-marketingového Výzkumu =: E-marketing Research Using Advanced E-form : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.

Citace podle MLA

Kramoliš, Jan. Pokročilá Forma E-marketingového Výzkumu =: E-marketing Research Using Advanced E-form : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích