Kramoliš, Jan. Pokročilá forma E-marketingového výzkumu = E-marketing research using advanced e-form: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 30 s. Teze disertační práce = Doctoral thesis summary.
Kramoliš, J. (2011). Pokročilá forma E-marketingového výzkumu =: E-marketing research using advanced e-form : teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
Styl ChicagoKramoliš, Jan. Pokročilá Forma E-marketingového Výzkumu =: E-marketing Research Using Advanced E-form : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.
Citace podle MLAKramoliš, Jan. Pokročilá Forma E-marketingového Výzkumu =: E-marketing Research Using Advanced E-form : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.
Více o citacích